דרך להשקעה בנדל"ן רצופה כוונות טובות – מכירים את המכשולים?

אנשים רבים נמצאים בתהליך של רכישת נכס לצורך השקעה, לפי סדרת טעויות נפוצות ניתן לזהות בקלות את הרוכשים ה"טריים" בעולם הנדל"ן. משקיעים חדשים נוטים להתייעץ עם האנשים הלא נכונים, לחפש את ההשקעה במקום הזול וכמובן חוסכים כמה שרק אפשר כדי למקסם את הרווחים. לדוגמא: משקיע צעיר רכש נכס באזור תעשיה כדי להשכיר את המקום למוסך. כאשר התחיל את השיפוצים הגיע מהנדס למקום ואמר שהמבנה לא חזק מספיק ודרושה השקעה כספית רבה כדי להשתמש במקום באופן ראוי. טעות שלא הייתה נגרמת לולא: היה פונה למשרד תיווך ולא מחפש לבד או על סמך עצות, היה פונה לעירייה ומבקש לראות את תיק הבניין. הדוגמא הזו משקפת מצב קיים שמשקיעים חדשים נאלצים לחוות מידי יום במרוץ לתשואה המושלמת. 

מה עוד חשוב לדעת?     

יש דברים שאסור לחסוך בהם בדרך לרכישת השקעה בנדל"ן. אסור לפתח קשר רגשי לנכס, רבים רוכשים נכס להשקעה בחשיבה כלכלית ומהר מאוד מוצאים את עצמם משקיעים בדברים לא כלכליים במהלך השיפוץ, חורגים מהתקציב המוגדר. 

יוצאים לדרך בלי עו"ד כדי לחסוך בעלויות, טעות שכיחה מאוד להשקעה בנדל"ן. לא צריך להשקיע את המיטב כספכם בעו"ד הכי יקר שיש, אבל בהחלט כדי למצוא אחד טוב שמתמחה במקרקעין שיתן לכם מענה מקיף בכל שלבי העסקה. 

אל תתייעצו עם אנשים שמעולם לא ביצעו השקעה בנדל"ן, תפתחו את האופקים ואל תנסו לחשוב על זה כאילו אתם הייתם גרים שם או לא.

פנו למשרד תיווך מסודר ומוכר כמו של רחל מנדי ותקבלו הכוונה מדויקת, מצאו לכם סוכן נדל"ן וצאו איתו לדרך כדי להיות בראש שקט לאורך כל התהליך. תקשיבו לסוכנים למשרדים כי הם רוצים למצוא לכם את העסקה הטובה ביותר, חייבים לזכור: עסקאות טובות לא ממתינות הרבה זמן בכלל, לא תהיו זריזים מספיק? משקיע אחר יעקוף.