היוניקורן הבא של ישראל: היי בוב עם הישג מרשים של גיוס בן 1.65 מיליארד דולר

אם אינכם מכירים עדיין את היי בוב, חשוב וכדאי שתקראו את המאמר הבא. החברה שהגתה את הפלטפורמה הטובה בשוק לניהול עובדים, השלימה סבב גיוס בסך של 150 מיליון דולר. ושימו לב להישג הבא, דווקא במשך תקופת הקורונה, תקופות הסגרים וחוסר הוודאות, כמעט והכפילה הייבוב את מספר העובדים שלה! כעת, הייבוב מתעתדת לעשות שימוש בסכום שגויס, בין היתר, על מנת לגייס את כוח אדם נוסף, ואת הטובים שבאנשים. סך הכל לסבבי הגיוס כולם עומד הגיוס של הייבוב בכללותו על סכום של 274 מיליון דולר סך הכל, והיד עוד נטויה.

הייבוב מגשימה את חזונה עם פלטפורמת ניהול עובדים חדשנית

בתום השלמת סבב גיוס השקעות C בסך של 150 מיליון דולר, על פי שווי שוק של 1.65 מיליארד, הצטרפה כעת הייבוב למועדון חד הקרן הישראלי, בזכות פלטפורמת ניהול העובדים שפיתחה. את סבב ההשקעות הובילה קרן ההשקעות האמריקנית ג'נרל אטלנטיק, ובו לקחו חלק גם המשקיעים הקיימים. בין אלו בסמר ונצ'ר פרטנרס, באטרי ונצ'רס, IGP, אייט רודס, אנטרי קפיטל ועוד. מאז ועד היום, הייבוב מגשימה את חזונה ולוקחת בחשבון שינויים מהותיים אשר השוק דורש או צריך.

ולעניין מצבת העובדים המדוברת של החברה המצליחה, נציג כי כרגע עומדת החברה על גיוס של כ-300 עובדים. מאז שנת 2015, שנת ההקמה של הייבוב, המדדים עולים ועולים ולטובה. כיום, חובקת הייבוב בכ-1,500 לקוחות, בהם איירון סורס, פייבר (Fiverr) וגונג. על כך עומד רוני זהבי, מנכ"ל החברה ובעלים שותף: "הגיוס הזה מאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות שלנו, להגדיל את מספר העובדות והעובדים, לרכוש טכנולוגיות חדשות ולהרחיב את הנוכחות שלנו לעוד מדינות בעולם".