העיצובים השונים של עגלת תאומים

עגלת תינוק היא בחירה מושלמת להורים. זה מאפשר להם להיות פעילים תוך כדי טיפול בתינוקות שלהם. אבל מהן התכונות העיקריות שצריך לחפש בעגלת תינוק?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הכידון. זה יעזור לכם לבחור בין כידון כפול או שתי היחידות על עגלת תינוק. הראשון מסורתי יותר והוא מציע שליטה טובה על העגלה. האחרון הוא מודרני יותר, אבל ייתכן שהוא לא יציב כמו האפשרות הראשונה.

לאחר מכן, עליכם להחליט איזה סוג של מערכת מתלים אתם רוצים שתהיה לעגלת התינוק שלכם: מערכת מתלים קבועה או מתכווננת? מערכות מתלים קבועות קלות יותר לתחזוקה והן מספקות הגנה טובה יותר מפני זעזועים. מערכות מתלים מתכווננות מציעות יותר נוחות.

מה עושים הורים ליותר מתינוק אחד ?

עגלת תאומים היא סוג של עגלה בעלת שני מושבים ומיועדת לשני ילדים באותו גיל. המושבים ממוקמים בדרך כלל בתצורה מלפנים לאחור, אך הדבר עשוי להיות תלוי בעיצוב. ההבדל העיקרי בין עגלת תאומים לרגילה הוא שלאחרונה יש רק מושב אחד.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת עגלת תינוק. אחד החשובים ביותר הוא אם אתה רוצה מושב כפול מול יחידים או מושב יחיד מאחור.

אם יש לכם יותר מילד אחד מתחת לגיל 4, אז המושבים הכפולים מול יחידים הם הפתרון בשבילכם. זה יאפשר לילדיכם לשבת אחד ליד השני ולקיים אינטראקציה זה עם זה, תוך שהם יכולים לראות מה קורה סביבם.

אם יש לכם ילד אחד, אז זה עשוי להיות יותר מעשי עבורכם לקנות עגלת תינוק עם מושב יחיד מאחור, כך שילדכם יוכל לקיים אינטראקציה איתכם ההורים, ולא להישאר מאחור על ידי אח או אחיהם.