כל מה ששותפים עסקיים צריכים לדעת על בוררות

שותפים עסקיים? יוצאים לדרך עם עסק חדש ומרענן שיעשה שינוי בארץ ובעולם? מעולה! זה הזמן שלכם להסדיר כמה דברים, רגע לפני שאתם יוצאים בדרך לכבוש את העולם. אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לעשות הוא להתכונן מראש לשעת משבר, ולרגע שבו יעלו ביניכם מחלוקות וסכסוכים שעלולים להוביל אל עבר פיצוץ וסגירת העסק. אולי עכשיו הרגע הזה נראה רחוק, אבל ככל שתקדימו להסדיר אותו – כך ברגע האמת הוא ייפתר בצורה פשוטה יותר. הליך בוררות הוא אחד הדברים שאתם חייבים לדעת כבר עכשיו, אז הנה כל הפרטים החשובים לגביו.

הליך בוררות ושותפים עסקיים – מה הקשר?

שותפים עסקיים רבים שיוצאים לדרך אינם לוקחים בחשבון את ההשלכות של היום שאחרי, ומהו אותו היום שאחרי? ובכן, מדובר על היום שבו הדברים יתחילו לקבל תפנית קצת אחרת ושונה, ויעלו לא מעט סימני שאלה ואי הסכמות בין הצדדים. בתור שותפים עסקיים אתם בוודאי יודעים שיש כל מיני דברים שאתם צריכים להסכים עליהם – שכר, חלוקת משאבים, צורת הניהול של העסק, חיפוש אחר עובדים ועוד, ואולי עכשיו הם נראים קטנים – אבל בעתיד הם עלולים לעורר לא מעט אי הסכמות. הליך בוררות נכנס לתמונה בדיוק ברגע הזה.

הליך בוררות – מה קורה בו?

במסגרת הליך כל מה ששותפים עסקיים צריכים לדעת על בוררות תשבו השותפים העסקיים ביחד עם בורר שיחבור אליכם לצורך ההליך. יחד תוכלו לדבר ולהעלות מגוון טענות, דרכי פתרון והצעות, כשהבורר יהיה זה שיחליט בסופו של דבר במי מהם לבחור. שני הצדדים יכבדו את הדרך הנבחרת ויפעלו על פיה, דבר שמסוכם ביניהם מבעוד מועד במסגרת הסכם עבודה. פנו למרכז הישראלי לגישור ובוררות על מנת לקבל הליך בוררות מקצועי ואיכותי!