נבו שפיר – מהי הדרך הטובה ביותר לערוך את תוכן האתר

הרבה אנשים חושבים שעריכה היא רק תיקון טעויות דקדוק. אבל זה יותר מזה. כך טוען נבו שפיר,  עורך תוכן, עיתונאי ותסריטאי, שיספק במאמר הבא טיפים לעריכת תוכן ויסביר מדוע היא חשובה.

עריכה היא חשובה כדי לוודא שיש לתוכן באתר שלכם את הטון והסגנון הנכונים. עריכת תוכן חשובה כי היא עוזרת ליצור חווית משתמש טובה יותר. זה גם עוזר להגדיל את שיעור ההמרה של האתר והפוסטים בבלוג.

טיפים לעריכת תוכן בבלוג או באתר ע"פ נבו שפיר

שפיר מסביר על 3 דברים חשובים שיש לזכור כאשר מדובר בעריכת תוכן:

עריכת תוכן- קריאת כל התוכן ולוודא שהוא קוהרנטי ורלוונטי לקהל שלכם

 הדבר הראשון שיש לזכור הוא שאתם כותבים עבור הקורא, לא עבור עצמכם. אתם צריכים להיות מסוגלים לערוך את התוכן שלכם כך שהוא יהיה מרתק, אינפורמטיבי והכי חשוב, קריא.

עריכת הגהה- מעבר על כל הטקסט, בדיקת שגיאות דקדוק, איות, סימני פיסוק ומבנה משפטים

הדבר השני שצריך לזכור הוא שתמיד כדאי לערוך לפני שאתם מפרסמים. זה יעזור להבטיח שהתוכן שלכם לא יכיל שגיאות כתיב או טעויות הקלדה. מומלץ לבצע מעבר נוסף ואחרון על כל הטקסט לפני שמעלים לבדוק אם יש טעויות שייתכן שהוחמצו בשלבים הקודמים.

זמן עריכה – אינו צריך לגזול הרבה משאבים ממחלקת התוכן שלכם

לבסוף, הדבר השלישי שצריך לזכור הוא שעריכה לא צריכה לקחת הרבה זמן אם אתם יודעים איך לעשות את זה נכון. עריכת תוכן יכולה להיעשות על ידי המחבר עצמו או על ידי עורך. אם אינכם בטוחים בכישורי הכתיבה שלכם, ייתכן שיהיה רעיון טוב לשכור עורך שיערוך עבורכם את התוכן שלכם. כך תוכלו לוודא שהתוכן שלכם נטול שגיאות ויהיה לו גם נגיעה מקצועית.

הכותב הינו עורך תוכן ועיתונאי, לקריאת הויקיציטוט של נבו שפיר היכנסו ללינק