שאלנו את ישי קמחי על כתב שירות רופא עד הבית וחזרנו עם כל התשובות שמעניינות אתכם

בשנים האחרונות אנשים רבים מחפשים אלטרנטיבות לקבלת שירותי רפואה מסורתיים וקלאסיים. אם עד לפני כמה שנים האפשרות היחידה לקבל שירות מרופאים היתה להגיע לקליניקות, למרפאות או לבתי החולים, הרי שככל שהטכנולוגיה מתקדמת ותחום הרפואה הולך וגדל – כך הפתרונות והאלטרנטיבות הולכים והופכים לרבים יותר. היום אנחנו מביאים בפניכם ראיון עם ישי קמחי, מנכ"ל חברת MyDoctor, ששמח לשתף אותנו בפרטים על כתב שירות רופא עד הבית שהחברה מציעה.

כתב שירות רופא עד הבית – מה זה בעצם אומר?

אז למעשה מדובר כאן על עניין שהוא פשוטו כמשמעו – קבלת שירותים רפואיים מבלי לצאת מהבית, מבלי להמתין בתורים הארוכים ומבלי להצטופף עם עשרות אנשים שממתינים לטיפול. שאלנו את ישי קמחי על כתב השירות והמשמעות האדירה שהוא מביא איתו: "כתב שירות רופא עד הבית משנה את התמונה בתחום הרפואה כפי שהיא היתה נראית עד היום. בעזרת כתב שירות רופא עד הבית אנחנו מחוללים מהפכה של ממש, שבה המטופלים, שגם כך סובלים ממצב רפואי בעייתי, אינם צריכים עוד להתאמץ על מנת לפגוש רופא ולקבל ממנו שירות רפואי, אלא ההיפך – הרופא הוא זה שמגיע עד אליהם, בזמן שהם ממתינים לו במקום שהכי נוח להם להיות בו – הבית שלהם".

כיצד זה עובד בפועל?

ישי קמחי מסביר שכל מה שתצטרכו לעשות על מנת ליהנות מכתב שירות רופא עד הבית הוא להצטרף אליו כמנויים: "אנחנו בחברה מזמינים את כל אזרחי ואזרחיות עם ישראל להצטרף לכתב שירות רופא עד הבית כמנויים, ולהתחיל לקבל את השירות הרפואי שמגיע לכם – יותר זמין, יותר מקצועי ויותר אישי". אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו קשר עם החברה עוד היום!\

קראו פרטים נוספים בכתבה מעת ישי קמחי